جونم داعاش

خرید بک لینک
یه افسردگی هست من اسمش رو میذارم افسردگی بعد از دیدارهای وبلاگی! چه قدر خوبین بچه ها چه قدر خوشحالم از داشتنتون و چه قدر غمگین میشم از اینکه معلوم نیست دوباره کی ببینمتون. ما ادمای فوق العاده ای هستیم. ادمای قوی اشک و لبخند قاطیادمای رفیق با چشمای مهربون دورنگادمای شیطون با دست شکسته_ هر چی صخی میگه همون درسته_ادمای مامان در نقش مادر خرج، در نقش پیدا جونم داعاش...

ما را در سایت جونم داعاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397 ساعت: 15:58

صفحه بندی